تایتانیک بیچ لارا

TITANIC BEACH LARA
توضیحات:

هتل تایتانیک آنتالیا :

یکی از زیباترین هتل های آنتالیا ،هتل لارا بیچ تایتانیک می باشد که در ساحل زیبای لارا (Lara) واقع شده است. این ساحل یکی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیا به شمار می رود. هتل لارا بیچ تایتانیک آنتالیا با داشتن ساحل شنی اختصاصی در سواحل دریای مدیترانه به طول ۱۶۵ متر و وسعت ۴۵۰ مترمربع یکی از لوکس‌ترین هتل‌های منطقه لارا می‌باشد که این امر باعث شده است که همه ساله گردشگران زیادی این هتل را بعنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. هتل به شکل یک کشتی کروز، در ۹ طبقه طراحی و در سال ۲۰۰۳ افتتاح شد و در سال ۲۰۱۴ مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفت. تایتانیک بیچ لارا زمینی به وسعت ۹۵ هزار متر مربع را در اختیار دارد. سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد. از این هتل به راحتی می توان ظرف مدت ۱۰ دقیقه به فرودگاه بین المللی آنتالیا دسترسی داشت. اطراف این هتل مملو از فضاهای سبز و نشاط آور است.


هتل تایتانیک در ۱۲ کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۱۴ کیلومتری مرکز نمایشگاه های آنتالیا (Antalya Expo Center) واقع شده است و بنا به گفته سایت آن به آدرس www.titanic.com.tr/titanicAntalya، هتل دارای مرکز تخصصی اسپا و سلامتی است که در آن سرویس های متنوعی ارائه می شود.

اتاق های هتل تایتانیک

این هتل زیبای ساحلی دارای ۵۸۹ اتاق است که به سبک دریایی ساخته شده اند . همه ی این اتاق ها دارای نور طبیعی، مبلمان راحت و بالکن اختصاصی رو به دریا بوده و به تلویزیون ماهواره ای، حمام، سشوار، تلفن و اینترنت وای فای مجهز است. گردشگران می توانند در این اتاق ها هم از آب و هوای مدیترانه ای و هم مناظر زیبای طبیعی لذت ببرند. در این هتل ۱۲۶۶ تخت خواب وجود دارد. انواع اتاق های هتل عبارتند از :

  • ۴۸۹ اتاق استاندارد ۲۶ متری که مجهز به بالکن، مینی‌بار، تلویزیون LCD، تلفن مستقیم، تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات و حمام با وان می‌باشند.
  • ۱۶اتاق ۲۶ متری استاندارد ANEX با نمای باغ که مجهز به بالکن، مینی‌بار، تلویزیون LCD، تلفن مستقیم، تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات و حمام با وان هستند.
  • ۲۴ اتاق استاندارد ANEX دوبلکس ۲۶ متری با نمای استخر، که مجهز به بالکن، مینی‌بار، تلویزیون LCD، تلفن مستقیم، تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات و حمام با وان می‌باشند.
  • ۳۰ اتاق خانوادگی دوبلکس ۴۵ متری که مجهز به بالکن، مینی‌بار، تلویزیون LCD، تلفن مستقیم، تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات و حمام با وان هستند.
  • ۱۴ جونیور سوئیت ۶۵-۸۵ متری که مجهز به بالکن، مینی‌بار، تلویزیون LCD، تلفن مستقیم، تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات و حمام با وان و جکوزی می‌باشند.
  • ۴ سوئیت ۱۲۰ متری COLONEL که مجهز به بالکن، مینی‌بار، تلویزیون LCD، تلفن مستقیم، تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات و حمام با وان هستند.
  • ۲ سوئیت ۱۰۰ متری ADMIRAL واقع در طبقه نهم ساختمان اصلی که مجهز به بالکن، مینی‌بار، تلویزیون LCD، تلفن مستقیم، تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات و حمام با وان و جکوزی می‌باشند.
  • ۷ اتاق ۲۶ متری ویژه معلولین.


رستوران های هتل تایتانیک :

در رستوران های هتل تایتانیک ، انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. این غذاهای متنوع با سالم ترین ترکیبات تهیه می شوند. رستوران های هتل عبارتند از :

رستوران پارک فورا ( اصلی ):  در سلف سرویس این رستوران ،لوکس ترین غذا های بین المللی و غذا های محلی ترکیه ای در وعده های صبحانه، نهار و شام در این رستوران ارائه می شود. پارک فورا دکوراسیونی شیک دارد و ۵ مضمون مختلف را برای مهمانانش در نظر گرفته است: مدرن، مدیترانه ای، آسیایی، متنوع و امروزی. تراس بزرگ رستوران به استخر و باغ مشرف است.

رستوران حصیر ( سفارشی ): این رستوران بهترین طعم از غذا های سنتی ترکی را سرو می کند. طعم های کلاسیک، پیش غذا های ویژه، کباب های آناتولی، دسر های محلی و غذا های ویژه ی حصیر در محیط شاد رستوران منتظر شما هستند.

رستوران پاسکارِلا ( سفارشی ): پاسکارلا پاستا های تازه و غذا های کلاسیک ایتالیایی را با بهترین کیفیت آماده می کند. غذا های لوکس از آنتی پاستی گرفته تا وعده های اصلی این رستوران، با ترکیب روش های خلاقانه و سنتی تهیه می شوند.

رستوران کاپاری ( سفارشی ): رستوران CAPRICE هتل تایتانیک که به صورت سلف سرویس کیک، کلوچه و ساندویچ را سرو می‌کند. این رستوران ماهی و پیش غذا را در محیطی زیبا شبیه به کشتی سرو می کند. طعم و نحوه ی ارائه ی پیش غذا های سردی که قبل از وعده ی اصلی سرو می شوند باعث خواهند شد دلیل متفاوت بودن رستوران کاپاری را متوجه شوید.

رستوران PASTRY CORNER : هتل تایتانیک که به صورت سلف سرویس کیک، کلوچه و سیب زمینی سرخ کرده را سرو می‌کند.

استلا اسنک: اسنک رستوران که فست فود سرو می کند. منو ی میانوعده ی این رستوران طعم هایی بی نظیر ارائه می دهد.

پیتا پن: این رستوران خوراک های کلاسیک ترکی را به شکل اصلیشان سرو می کند. هرگز از چشیدن نان لذیذ پیتا در این رستوران سیر نخواهید شد.

۴ رستوران آلاکارته : هتل تایتانیک که در آن‌ها غذاهای ترکی، ایتالیایی، چینی، لبنانی و دریایی را سرو می‌شود.

کافه های هتل تایتانیک :

در هر گوشه ای از هتل تایتانیک چه در لابی و کنار استخر و چه در ساحل، می توانیدبرای صرف نوشیدنی توقف کنید. سر زدن به کافه کاپریس و صرف قهوه ی پر خامه اش هنگام صبحانه، رفتن به شیرینی پزی کاپریس با کیک های لذیذ و چای ساعت ۵ بعد از ظهرش و بسیاری از بخش های دیگر هتل را از دست ندهید. دیگر گزینه های غذا خوری تایتانیک بیچ لارا عبارتند از: کافه و شیرینی پزی کاپریس، کافه لابی کوردِلیا، کافه اوشن بیچ، ساحل، کافه ویتامین، کافه کوئینزتاون بولینگ، کافه سولاریس و کافه سابمارین. توضیحات در مورد این کافه ها را در ادامه مشاهده می نمائید.

  • کافه MARE PIER: در طول روز انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند.
  • کافه ساحلی: در طول روز انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند.
  • کافه لابی CORDELIA: سرو نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی.
  • کافه لابی CAPRICE: سرو نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی.
  • کافه کنار استخر ARMONIA: در طول روز انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند.
  • کافه کنار استخر SOLARIS: در طول روز انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند.
  • کافه دیسکو SUBMARINE: شب‌ها در نایت کلاب انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند.
  • کافه VITAMIN: درطول روز و در کنار استخر انواع آبمیوه را سرو می‌کند.
  • کافه باشگاه بولینگ QUEENSTOWN BOWLING: سرو نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی به صورت ۲۴ ساعته.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل تایتانیک :

در هتل تایتانیک خدمات اسپا شامل  یک حمام ترکی به سبک سنتی، سونا خشک و بخار، باشگاه بدنسازی (به صورت رایگان)، ماساژ،‌ خدمات زیبایی و مراقبت پوست، خدمات زیبایی و مراقبت بدن (با هزینه اضافی) ارائه می گردد.هتل دارای خدمات تفریحی روزانه از جمله پارک آبی، بسکتبال، والیبال، تنیس، بولینگ (شارژ)، بیلیارد (شارژ)، زمین بازی و بازی‌های رایانه‌ای (شارژ) می‌باشد. تایتانیک بیچ لارا در مجموع ۵ استخر دارد که ۳ تا از آن‌ها رو باز و ۲ تای دیگر سرپوشیده هستند. برای کودکان و نوجوانان نیز استخر مخصوص کودکان با ۴ سرسره آبی و باشگاه کودکان فراهم است. همچنین خدمات نگهداری از کودکان نیز با هزینه مازاد ارائه می‌شود.


این هتل دارای خدمات تفریحی شبانه از جمله کنسرت، دیسکو، نمایش، جشن‌های شبانه و موزیک زنده می‌باشد.

فاصله هتل تایتانیک بیچ تا مرکز آنتالیا حدود ۲۵ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۳ کیلومتر می‌باشد.

رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه
ورزش های آبی (غیر موتوری)
پارک آبی
کافی نت اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
هتل های مشابه